luni, 28 noiembrie 2011

Povara libertatii noastre Iurie Osoianu


Povara libertatii noastre

..Sunt douazeci de ani de cind mi-ai dat
Povara asta care-i spune libertatate
Un lucru insa-mi pare Doamne c-ai uitat-
Cumva sa mi-o ridici, sa mi-o aburci pe spate

De -atunce Doamne, tot ma girbovesc
Incerc sa misc din loc povara asta.
Povara ce-o crezusem har dumnezeesc
Asa si sede neclintita linga poarta …

Si nicidecum si nicdecum nu pot intra
In raiul asta care- i pestre drum de mine
Si nici povara Ta n-o pot lasa
Si ni sa ma ajute nu mai vine nimeni…

..Sunt douazeci de ani de cind mi-ai dat
Povara asta care-i spune libertatate
Imi pare rau ca atunci nu te-am rugat
Sa-mi dai si un salahor.S-o duca el in spate..

Iurie Osoianu 19 07 2011 Chisinau.
19 iulie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu