luni, 23 ianuarie 2012


Basarabie inghetata
poezie [ ]


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
de  [Lejendarus ]
2011-12-20  |     | 


...Batrana mea maicuta eu rogu-te imi iarta
Si firea mea mancurta si mult-supusa-mi soarta
Nu critic guvernarea curata si cinstita
Deplang doar hibernarea-mi si viata-mi amarita...

Cum pot sa dau eu vina pe Lupu sau Filat
....Pe injerii acestea...Pe Ghimpu l-am uitat
Cum pot sa spun incaltea ceva despre Voronin
Cand ani si ani de-a randu-i le sunt alegatoru-i?!!

Cand mi-am trimis feciorii si fiicele*n straini
Sa faca bani parsivii , si tot eu stau flamand?!!
Voronin in padure , ingheata la Tiganca
Exact la fel ca tine maicuta mea taranca...

De douazeci de ani n*am mai esit in Piata
Mai bine*n strainie , mai bine fug de-acasa
-Sa nu- i *ncurc incaltea la alde Plohotniuc
Sa fie patriarhul sistemului corupt

Asa ca cum n*asi da-o sunt singur vinovatul
Ca ei cu miliarde iar eu cu inghetatul...
Si rogu-te ma iarta maicuta mea taranca
N*am timp.... Eu duc carbune si lemne la Tiganca...


PS...Reportaj al unei televiziuni olandeze: Bătrânii singuratici din satele moldovenești supraviețuiesc într-o sărăcie inimaginabilă...

20 decembrie 2011
Basarabia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu