luni, 23 ianuarie 2012

Piatra profanata





...Ati profanat poporul... mai profanati si petre
In ce sa va mai bag , decat in ... capul mesei
Urgie rusofona, parsiva , miseleaca
Chiar nu poti intelege c*aici e Tara noasta?!!

C*aici nu-i Magadanul , aici e Chisinaul
Nu-i Volga pe aice , doar micul Bic si Raut
Tu iubitor de instinsuri si spatii glaciale
De ce n-o stergi acasa , in stepele natale.???????

Te-ai agatat ca scaiul de ruptul meu suman
Eu te hranesc fiind doar * debilinii moldavan*
In centrul capitalei imi zac ostasii tai
Si tu imi scuipi chiar piatra ce -o am de capatai...?!!

Nu*i a lui Ghimpu piatra , e piatra tuturor
E piatra reculejerii, suspinelor de dor
E piatra ridicarilor , calvarului din nopti
E piatra pomenirilor, e piatra celor morti

...-Auzi tu formuzale , baistruc de venetic
Iati coada*ntre picioare si limba intr dinti
Si nu uita incaltea potaie nespalata
Prin ce imprejurare calcai tu glia asta ?!

Chiar e asa de greu sa va*mpacati cu gandul
Ca nu mai e demult tarizmul-comunizmul
Ca gata *n tarisoara , stapanul nu-i Ivan
Cum ne-ati deprins cu totii ...vre-o doua sut* de ani

Asa ca resemneaza-te , coloana de mancurti
Scuipand in piatra asta, tu mutra ta ti-o scuipi
Nemaiavand putere sa musti , sa musti , sa musti
Cum e primit de secole la ocupantii rusi...


** debilinii moldavan*-moldovan debil- rus

Basarabia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu